11 September 2014

Η Merry GoRound προστέθηκε με ετικέτα στη φωτογραφ...

Κανείς δεν θα παίξει με εμένα, τουλάχιστόν από τώρα και στο εξής!!!
______________________________________________________

Τι να κάνεις τα μάτια αν δεν βλέπεις καθαρά τι γίνεται γύρω σου;
Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν γίνει ρομποτάκια… δέχονται ότι τους σερβίρουν.
Μαγεύονται με την εικόνα και όχι με την ψυχή.

Εγώ λοιπόν φιλαράκια , έμαθα να μην εμπιστεύομαι τους ανθρώπους εύκολα όσο ωραίο περιτύλιγμα κι αν έχουν.
Έμαθα να τους τσεκάρω πριν τους αφήσω να μπουν στη ζωή μου.

Σε αχαρακτήριστες και απαράδεκτες συμπεριφορές έμαθα να μην αντιδρώ, - δεν ωφελεί -.
Δεν αντιδρώ , ακόμα και όταν διώχνω ανθρώπους από τη ζωή μου, ούτε όταν φεύγουν… μόνο ξεκαθαρίζω… απαιτώ να ξεκαθαρίσω…
Και μου αρέσει πολύ όταν μου λένε ψέματα και ξέρω την αλήθεια.
Έχει πολύ πλάκα να τους κοιτάζω γυμνούς ενώ αυτοί προσποιούνται ότι φορούν πανάκριβα κασμίρια ή βελούδα.

Τέτοιους ανθρώπους θα συναντήσετε πολλούς στη ζωή σας.
Μη χάνετε καιρό. Βάλε τους στη θέση τους… ακριβώς απέναντι από εσάς !!

Η ζωή, μου έμαθε ένα πράγμα το οποίο ακολουθώ πλέον κατά γράμμα.
Αν μου φερθείς σωστά, θα σου φερθώ καλύτερα… αν με περάσεις για παιχνιδάκι σου, θα σε μάθω πως παίζεται..
Διότι όσοι μπαίνουν στην ζωή μου και γουστάρουν παιχνίδια, πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να χάσουν.
Απλός και περιεκτικός ο κανόνας. Δεν νομίζετε ;
Εξάλλου είχα προειδοποιήσει :
Πριν αποφασίσει ο οποιοσδήποτε να παίξει με το μυαλό μου, πρέπει να λυπηθεί το δικό του.
Το μήνυμα εστάλη, μα δυστυχώς ο παραλήπτης από θρασύς έγινε δειλός και κατέληξε θρασύδειλος… ε θα δεχτεί και τις συνέπειες.

Ευτυχώς για μένα ποτέ δεν υπήρξα φαν του ωραίου αλλά του αληθινού…και οι αρχές μου, μου επέτρεπαν πάντα να κυνηγώ μόνο την αλήθεια…
Γι αυτό λοιπόν , δεν επιτρέπω σε κανέναν, ούτε για μια στιγμή, να θεωρήσει πως μπορεί να παίξει με το μυαλό και την ψυχή μου… χωρίς να φάει στη μούρη του τόνους αλήθειας!

από τη σελίδα https://www.facebook.com/pages/%CE%91%CE%A3%CE%A0%CE%A1%CE%9F-%CE%9C%CE%91%CE%A5%CE%A1%CE%9F/306536469447800?fref=ts

No comments :

Post a Comment