29 May 2015

ΤΥΦΛΟΣ ΘΕΑΤΡΙΝΟΣ (μόνος φτωχός και ξένος)

SOUND DESIGN FROM
emancipation of solitude
... μες στους καπνούς κοιμάμαι
πίνω καφέ, κάθομαι μόνος και χασκογελώ ...
ένας τρελός θα έλεγε ο καθένας είμαι και προδότης...
μα εσωκλείω την αρετή; τις θύμισες; τις λέξεις;
πως θέλω να σου γράψω παραμύθια.
πως θέλω να σοφίσω.
στης μέθης τα ακρογιάλια μια γυνή παρθένα να φιλήσω.
μα αφού απόμεινα σε αυτό το καφενείο.
ξεχνώ τις θύμισες τις λέξεις τα γέλια
λέω αντίο.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΤΥΦΛΟΣ ΘΕΑΤΡΙΝΟΣ
(μόνος φτωχός και ξένος.)
ποτέ μου δεν υπήρξα ποιητής ή καλλιτέχνης,
 ίσως να μου έρχονται φαρδιά τα ρούχα.
 είμαι χαμένος τσαρλατάνος και επαίτης.
 μες στους καπνούς κοιμάμαι
πίνω καφέ, κάθομαι μόνος και χασκογελώ.
 ένας τρελός θα έλεγε ο καθένας είμαι και προδότης.
 μα εσωκλείω την αρετή; τις θύμισες; τις λέξεις;
 πως θέλω να σου γράψω παραμύθια.
πως θέλω να σοφίσω.
 στης μέθης τα ακρογιάλια μια γυνή παρθένα να φιλήσω.
 μα αφού απόμεινα σε αυτό το καφενείο.
 ξεχνώ τις θύμισες τις λέξεις τα γέλια
λέω αντίο.
 κουδούνια που χτυπάς κι εγώ να κλάψω,
 πάλι και σήμερα να καταφέρω δεν δικαιούμαι.
 αφού κι εδώ τρελούς να συναντήσω περιμένω.
 "πάνω τους"
λέω
την ηθική
πια
λέμε τρέλα, 
κι ο κόσμος ο χαμένος που αδικεί ο δον Κιχώτης..
 να ήτανε τρέλα νεύρα σμπαράλια.
 εγώ θα είμαι ο μύλος που θα αλέθει το σιτάρι,
κι ο Κιχώτης σπατάλα.
 θέλω πολλά πάρα πολλά να σού πω μα αλήθεια.
 δεν υπάρχει τόσος χρόνος μια ζωή
αν υπάρχει
κι άλλη μια..
 πόνος
χαρά
πόνος
χαρά.
 τυφλός θεατρίνος μόνος φτωχός από αυτά τα παραμύθια.
 αλήθεια φίλε φαφλατάς
ξένος
απορημένος
.Μόνος,
 φτωχός και ξένος.


No comments :

Post a Comment