26 July 2016

EROSION

"The only true aging is the EROSION of one's IDEALS"
Ralph Nader - political activist
SOUND DESIGN

ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ
Σε κάθε πίστη στους αιώνες μαζική.
Θέτω σημεία οριακά σε ένα τετράδιο.
Δες ένα μες στην Πόλη ποιητή.
Σε αγχόνη τεντωμένη στο βυζάντιο.

Ή αν θέσεις όρους ψυχικούς σαν παρακμή.
Βγάζω κραυγή ανυπόληπτη ντροπιάζω.
Είσαι επιστήμονας που φέρνει απειλή.
Θα σε φωνάζανε στο μεσαίωνα άγιο.

Δεν έχω τρόπο να ξεφύγω απ’ τη ζωή.
Τάζομαι στην ψυχή μου στρατιώτης μπερδεμένος.
Με λες τρελό σε κάθε εποχή.
Κι όταν αλλάζει με ακούς βλάκας, καημένος.

Θα μου άρεσε να έγραφα τραγούδια.
Να τραγουδώ τον πόνο των ανθρώπων.
Μα όπως τυφλώνονται κι αυτοί από τη ζωή.
Να ήταν ο πόνος μοναχά ζωής και κόπων.

Αν θα μου άρεσε να ζήσω μοναχός.
Θα σού ‘λεγα χιλιάδες παραμύθια.
Μα έχω την φλόγα που κρατάς σ’ ένα κερί.
Και νιώθω πάλι μόνος και φτωχός όπως και τώρα.

Παναγιώτης Αραμπατζής
29/01/2011

No comments :

Post a Comment