17 February 2015

Παιδιά μου Ωραία Αγαπημένα... Όλοι σας έχουν Μες στον ΠΥΘΜΕΝΑ Της ΥΠΑΡΞΗΣ τους


Για τα παιδιά που ζητούν Ε λ ε υ θ ε ρ ί α
Και δε μπορούν να το πουν 

ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ

Κλαίω ψυχή μου
Για τα παιδιά που πεινούν
Κλαίω για όλα
Αυτά που θέλουν να πουν
Κλαίω ψυχή μου
Για τα παιδιά που ζητούν
Ε λ ε υ θ ε ρ ί α
Και δε μπορούν να το πουν
Διαμαρτυρία
Για κάποιο κόσμο που θεν
Μες στα βιβλία ποτέ
Εκείνοι δε λεν.
Θέλουν το φόβο
Όλοι να είναι ρομπότ
Να αγαπάμε κάτι
Αντί τω Θεώ
Σαν το pc μας
Και να γελάμε μ’ αυτόν
Τον σάπιο τρόπο
Να μοιάζουμε με θεοί
Όμως δεν είναι αυτό
Που θέλει να πει
Κλαίω παιδιά μου για όλες τις μηχανές
Των αφεντάδων
Κι όλες αυτές τις ορδές
Των στρατιωτών μας
Των έξυπνων μηχανών.
Κλαίω παιδιά μου
Κλαίω παιδιά μου
Κλαιν τα παιδιά μου
Και σεις γελάτε
Παιδιά μου ωραία
Αγαπημένα
Όλοι σας έχουν
Μες στον πυθμένα
Της ύπαρξης τους
Μα μη φοβάστε
Πια μη φοβάστε
Θεός αν είναι
Θε το καλό μας
Όσο μπορείτε
Να αγαπάτε
Κι όταν πονάτε
Ναι να γελάτε.
Κλαίει η ψυχή μου για σας.

Ακούστε: ADARCAH sound design

No comments :

Post a Comment