28 June 2015

H KAMAΡΗ ...

AKOYSTE 
ΑΚΟΥΣΤΕ

Προσπάθησε να αφουγκραστείς.
Ξέρεις τι αξίζει η σιωπή.
Μπροστά σε αυτούς τους ψίθυρους.
Φαντάσου μία ατέλειωτη προσευχή.

ΑΚΟΥΣΤΕ 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ 

Η ΚΑΜΑΡΗ
Κατεβαίνοντας απέναντι.
Από τον κατήφορο φεύγοντας.
Από το κέντρο του χωριού μας.
Θα ιδείς ένα διώροφο σπίτι.
Πρόσεξε Ντίνα.
Όπως κάθε βράδυ θα βαδίζεις.
Απέναντι από το πασάζο.
Μη σκύψεις το κεφάλι.
Πρόσεξε Ντίνα.
Σήκωσε το κεφάλι σου.
Αφουγκράσου τις ομιλίες.
Τα γέλια, τα καμώματα.
Τα ουρλιαχτά. Τις υποθέσεις.
Αν θα ήθελες.
Βάλε καλή μου τα δυνατά σου.
Προσπάθησε να αφουγκραστείς.
Ξέρεις τι αξίζει η σιωπή.
Μπροστά σε αυτούς τους ψίθυρους.
Φαντάσου μία ατέλειωτη προσευχή.
Ευχή; Ποια ευχή; Η ζωή αυτή το ανάθεμα.
Πρόσεξε κάθε νύχτα Ντίνα μου.
Πως ξεγλιστράνε οι σκιές πίσω.
Από το χαμηλό φωτάκι.
Είκοσι χρόνια πως υποφέρουνε.
Οι δαίμονες κι αγγέλοι.
Πως ξεγλιστρούνε τα διάφορα.
Τυραννικά τεχνάσματα.
Οι επιστάμενες σκέψεις.
Ρομαντικό. Πόσο ρομαντικά;
Τώρα θα έχεις ήδη γεράσει.
Ίσως κι εγώ να έχω ήδη ξεψυχήσει.
Καληνύχτα κόσμε. Κόσμε.
Με τα παθήματα και τις μεθυσμένες επάλξεις.
Της χαράς. Να θυμάσαι το πάθημα και την αμαρτία.
Καληνύχτα. Το όραμά μου και το όραμά σου.
Δεν στερεύει.
Όπως η νύχτα και η ημέρα, δε σε νοιάζονται.
Κοίταζε μέσα στο σκοτάδι και το φως.
Πόσο παρθένο το πάθημα μας, πόσο ηρωικό.

Παναγιώτης Αραμπατζής
13-09-2011





No comments :

Post a Comment